Bath&Body Works + mini rozdanie [ZAKOŃCZONE]

Witam;)


W minionym tyg  odebrałam swoje zamówione już jakiś czas temu  perełki z Bath&Body Works i chciałam Wam je pokazać;)
Jak się ucieszyłam na ich widok;* uwielbiam mydła tej firmy a tu jeszcze mam możliwość wypróbowania żelu pod prysznic i płynu do kąpieli.Niestety nic więcej nie powiem na ich temat dzisiaj ponieważ są jeszcze świeżutkie i zapakowane ale jak tylko wypróbuję to będę recenzować;)

 Płyn do kąpieli Japanese Cherry Blossom i żel pod prysznic White Citrus;)
Oraz trzy mydełka do rąk
od lewej Japanese Cherry Blossom, Beach Flower, Wild Honeysuckle 
I teraz niespodzianka;)

Liczba obserwatorów mojego bloga przekroczyła 330 osób!!!!! Bardzo Wam dziękuję, że jesteście;* I postanowiłam,że jedno mydełko przeznaczę na mini rozdanie;) a o którym mydełku mowa???

A oto co trzeba zrobić:

*być publicznym obserwatorem bloga

*napisać w komentarzu dlaczego to właśnie do Ciebie ma trafić mydełko;)

*zostawić swój email 

*możesz dodać baner z info o rozdaniu na pasku bocznym



Regulamin:
1.Fundatorem nagrody jestem ja, prowadząca blog ewelinamakeup.blogspot.com

2. Mini rozdanie trwa od 7 do 21 października2013 do godz. 23:59
3.Wybrana osoba zostanie  poinformowany mailowo o wygranej 
( będzie również info na blogu)
4.Wygrana osoba ma 3dni od ogłoszenia wyników na kontakt ze mną w przeciwnym razie zostanie wybrana kolejna osoba

5.Nagroda wysyłam tylko na teren Polski

6. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.) 


Masz ochotę wziąć udział? Oto wzór zgłoszenia:


Obserwuję jako:
Komentarz:
email:
Baner:Tak(link)/Nie
Powodzonka;)
ciao;*
E

31 komentarzy:

  1. ja w tych mydłąch jestem zakochana !<3 wiec chce chce chce.

    Obserwuje jako :Bery
    Mail:claaudiiia@gmail.com
    Dlaczego je chce?-Bo musisz zrozumieć człowieka zakochanego ! a ja pałam do niego miłośćią najszczerszą !
    Baner:Nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: alicjamagdalena
    Komentarz: Mam biedne wyschnięte i spracowane dłonie, które bardzo pragną odrobiny nawilżenia, uczucia błogości i luksusu w postaci tego mydełka, którego jeszcze nie miałam okazji testować :)
    Mail: alkatraz007@o2.pl
    Baner: tak http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Milena M
    Komentarz: Lubię testować różne żele pod prysznic, mydełka i płyny do kąpieli. Mam bardzo wybredną naturę i szybko nudzą mi się zapachy, dlatego w ciągu tygodnia używam 3-4 żeli na zmianę. Myślę, że to mydełko pomoże pokonać rutynę i wprowadzi nowe doznania zapachowe do mojej wanny ;)
    email: millena90m@gmail.com
    Baner:Nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Rudaaa12 obserwuję
    kornelia.wlosiak@gmail.com
    dlaczego ja? bo to bath body works, bo to maliny, chce!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę:) Mam małą wersję żelu Japanese Cherry Blossom i go uwielbiam. Żel pod prysznic musi pachnieć równie cudownie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Agnieszka Błoch-Drzazgała
    Komentarz: Kocham poznawać nowe kosmetyki a przypuszczalnie piękny zapach to dodatkowy atut. O produktach B&Bw jest głośno ale nie mam do nich dostępu i chętnie zaproszę jeden do mojej łazienki. Mam ochotę zafundować moim dłoniom prawdziwą ucztę zapachów :)
    mail agnieszka2200@poczta.onet.pl
    baner - TAK
    http://denticoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uczestniczkom życzę powodzenia, a Tobie gratuluję rozwoju bloga! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: magda.203
    Komentarz: Uwielbiam testować kosmetyki, szczególnie te ładnie pachnące. Chciałabym wypróbować też te z B&BW, ale z racji, że są dostępne jedynie w stolicy do której mam ponad 500km nie mam możliwości ich zakupienia.
    email: mietowe_love@onet.pl
    Baner:Tak http://mietowe-love.blogspot.com/p/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: deedee_1
    Komentarz: O pięknych zapach kosmetyków B&BW nasłuchałam się naprawdę bardzo dużo i chcę sprawdzić jak opowieści innych maja się do rzeczywistości.
    email: marti8991@gmail.com
    Baner:Nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: honeeya
    Komentarz: bo nigdy jeszcze nic nie wygrałam no i B&BW niedawno pokochałam, więc może teraz się uda ;)
    email: honeeya@wp.pl
    Baner:Nie

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: zaczarowanaa
    Komentarz: Dlaczego ja? Bo od dawna marzę o BBW, a znaleść nie mogę, a wypróbować bardzo bym chciała, dawno też nic nie wygrałam, dlatego na pewno sprawiłabyś mi dużo radości gdyby udało mi się wybrać :)
    email: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: FioletowaKokarda
    Komentarz: Jestem ciekawa co to jest i jakiej jakości to jest, bo nie miałam nigdy styczności z tą firmą
    email: fioletowakokarda@gmail.com
    Baner:Tak(link) http://ed-like.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Klaudynkabe
    Komentarz: bo po prostu lubię mydełka, cóż tu więcej mówić :>>
    email: klaudia121121@wp.pl
    Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój dzień niech będzie Twym dniem, w którym radujmy się przyjaźnią rozsiewając życzliwość w kosmosie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Patrycja Nowak
    Komentarz: Hm dlaczego ja? Ponieważ uwielbiam mydełka o cudownych zapachach. O tych marzę od przeczytania pierwszej recenzję, a jak na razie nie dane mi jest ich posiadania, to jest jedno z moich zakupowych marzeń, na które obecnie nie mogę sobie pozwolić.
    E-maiL patrycja.nowak07@onet.pl
    Banner: nie

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na rec tych produktów :) Ja też lubię zapachy w łazience :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: poloniamartyna
    Komentarz:
    Witam Ewelinko ciepło i serdecznie!
    Przeczytaj dziś mój komentarz KONIECZNIE.
    Odpowiem Ci w nim skromnie
    Dlaczego to mydełko ma trafić właśnie do mnie.
    Dlaczego ja - oto jest pytanie
    Zaraz krótko i zwięźle odpowiem na nie.
    Bo ja szansę swą wykorzystuję
    i szybko do tego rozdania startuję.
    Wygrać bardzo by mi było miło
    Wygranym mydełkiem cudownie by się myło.
    Ono spowodowało niepokój w moim małym serduszku
    z nim czułabym się równie pięknie jak w modnym ciuszku.
    Z całą pewnością możesz mi je podarować
    bo ja chętnie będę ją na sobie testować.
    Bath&Body Works ostatnio na różnych stronach i blogach widuje
    naszą wspólną przyszłosć i udane życie przewiduje.
    No więc kto mnie uratuje?
    Może Ewelinamakeup mi ich mydełko podaruje? :)
    email: m_kowalewska_1a@wp.pl
    Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Anna Chwistecka-Samson
    Komentarz: Bo to pachnie!!!!!!!!!
    email: anna.chsamson@gmail.com
    Baner:Tak http://www.kosmetykoholizm.pl/2013/10/eve-rozdaje-tylko-do-ponocy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: ROKSI
    Komentarz: Musiałabym przejechać pół Polski aby zawitać w B&BW, a strasznie mi się marzą ich produkty. Ale mam nadzieję, że kiedyś ten sklep będzie również we Wrocławiu wtedy na pewno będę tam stałą klijentką. Właśnie dlatego bardzo chętnie przygarnełabym ten produkt:)
    email: roksana.93@wp.pl
    Baner:Nie

    OdpowiedzUsuń

  20. Obserwuję jako: sweetday66
    Komentarz: Chciałabym wygrać to mydełko, ponieważ nie mam możliwości zakupu stacjonarnie produktów BBW. Dostałam jakiś czas temu mini balsamiki z tej firmy i bardzo się polubiliśmy, zapachy są obłędne. Bardzo bym chciała posiadać te mydełko i wypachnić dłonie całej mojej rodzinki! :)
    email: paulina.mojsiej@gmail.com
    Baner:TNie

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Nely
    Komentarz: Słyszałam że są naprawdę dobre i pięknie pachną, więc chciałabym je sprawdzić na własnej skórze ;) Do ich najbliższego sklepu mam bardzo daleko, specjalnie musiałabym jechać :( Młodsza siostra była niedawno na wycieczce szkolnej i obiecała, że jak będzie miała czas wolny to ma mi kupić, ale niestety czasu miała tylko tyle żeby zjeść obiad i nie kupiła, a tak się już nastawiłam że wreszcie będę mogła je wypróbować :(
    email: olunia1881@wp.pl
    Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: KasiaS_1980
    mail: katarzyna@seredin.pl
    odpowiedź: miałam jedno mydełko tej marki i urzekło mnie cudownym zapachem i działaniem - pięknie myło, nie przesuszało dłoni. Niestety nie mam nigdzie w pobliżu sklepu marki, a bez promocji koszt zakupu tego mydełka jest kosmiczny, a chętnie przetestowałabym inny zapach.
    banner: tak

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Ala MaKota
    mail: alicjajarzabeks3@gmail.com
    odpowiedź: To proste! Mieszkam całe mnóstwo kilometrów od Warszawy i modlę się po cichu, że może w końcu któraś z galerii handlowych w moim mieście wpadnie na pomysł współpracy z BBW. Wtedy chyba bym tam zamieszkała, a na pewno odwiedzałabym ten sklep kilka razy w tygodniu. Zakochałam się w żelach antybakteryjnych, więc takie mydełko byłoby kolejnym krokiem, na który będąc ostatnio w sklepie się nie skusiłam. A dlaczego? Bo dostałam oczopląsu i nie wiedziałam, co ze sobą zrobić :) Mydełko na pewno trafiłoby w dobre ręce :)
    banner: tak

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako Rincewind99
    mail: rincewind9998@gmail.com
    Odpowiedź: Nigdy nie byłam na egzotycznej plaży, a zapach taki jak "Beach flower" z pewnością pozwoli mi się tam przenieść - przynajmniej na troszkę ;) Uwielbiam morze, słońce, piasek, a od wielu lat nie byłam na takich wakacjach. Kiedyś pojadę, wiem to na pewno, a póki co pozostaje mi cieszyć się takimi pięknie pachnącymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: sarinacosmetics
    Komentarz: Bo nigdy jeszcze nia miałam nic z Bath & Body Works :)
    email: ewelina87tt@gmail.com
    Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Jolanta K.
    Komentarz: Dlaczego właśnie ja powinnam dostać mydełko? Bo wprost uwielbiam mydełka, a obecne jest właśnie na wykończeniu i przydałoby zatroszczyć się o nowe. Bo nigdy jeszcze go nie testowałam, a przyznam szczerze, że mam na nie wielką ochotę. Bo bardzo lubię takie właśnie kwiatowe zapachy :)
    email: jolciaa13035@wp.pl
    Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Karola
    Komentarz: Dlaczego chciałabym wygrać? Dopiero niedawno miałam przyjemność zapoznać się z kosmetykami B&BW i zakochałam się w tych zapachach od pierwszego powąchania. Sama nazwa mówi, że zapach na pewno przypadnie mi do gustu i pozwoli w ten jesienno zimowy okres przypomnieć trochę o lecie :)
    email: karola198506@wp.pl
    Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje jako : Agnieszka Łucek
    E-mail: lucusiek9@wp.pl
    Odpowiedz : Dlaczego ja ? Ponieważ Tej jesieni nie ma już pięknych kwiatów, tylko piękne kolory liści, kwiaty pachną wiosną, i chciała bym się poczuć jak na Wiosnę, umilić tak krótką chwile pięknym zapachem aromatycznych kwiatów. Aby cały dom był świeży i aby moje dłonie pachniały godzinami obok mnie.
    Baner: tak : http://dobretestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Magda R
    Komentarz: Chciałabym wygrać bo jeszcze nie miałam okazji używać nic z Bath&Body Works. Bardzo chętnie to zmienie :)
    email: madzia_stg@op.pl
    Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: włosovelove
    Komentarz: Nie miałam nigdy styczności z tą firmą i chciałabym spróbować.. może bym się z tymi mydełkami polubiła ;)
    email: wlosovelove@o2.pl
    Baner:Tak http://wlosovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń